http://www.nuffnang.com.my/blogger/analytics

Tuesday, July 23, 2013

Berbuka Puasa Bersama Nasi Briani Bangladesh

Salam,
Entry kali nie aku nak share skt pengalaman aku berbuka puasa dengan mat2 bangla tempat keje aku kat hostel diaorg.Mmg ade kelainan skt la berbanding kita org melayu bukak pose.Pape pn terer gak bangla2 nie masak nasi beriani,sampai aku mtk tapau la hehehe..Mcm biasa,kita bg ruang pada gambar utk berbicara ye sbb aku nie bkn la pro sgt bercerita dan menulis,saja gatal2 sign in blog nie dulu tuk isi mase lapang mlm2 kt umah..
Menu2 yang disediakan.
kami disajikan dengan 3 step juadah.

Bro Khairul menanti dengan penuh sabar
utk menikmati juadah

Round 1
Kurma dan buah-buahan

Bersama Hamid
(Tuan rumah hehehe)


Round 2
mmg pelik skt benda nie dan aku pn ssh nk masuk.

Round 3
Nah,klu hebat kasi hbs la nie briani

lbh kurang mcm acar jgk la

plhn2 bro,nasi byk lg tue hehe..

Kesemua kitaorg x mampu nk mkn habis makanan diaorg nie sbb byk sgt yg dimasak. Tapi at least aku dapat merasa jgk la juadah tradisi bangladesh time bulan pose.
k lah..chow dulu..


No comments :

Post a Comment