http://www.nuffnang.com.my/blogger/analytics

Monday, May 17, 2010

Genting Highland


Salam...klu korang nk tau,nie ar family aku..yg si kck nie namanye muhammad nurilham n yg comel tue semestinye la ibu dia merangkap isteri aku dan jgk mem bsr kat family nie hee..hee.
Arinie aku bwk diaorg pg genting jln2,erm..1st time pg ngan ilham skali,dulu wakt b'cinta pnh gak pg skali tp kali nie pg mmg terase lain skt sbb status dh tukar jd bapak org kn,kene la utamakn ank dulu,x leh nk enjoy mcm waktu bujang dulu lg dh.

Pg td dlm kul 10.30 b'lps n sampai dlm kul 12 tgh ari gak la.dh lame x naik genting,hangit gak wira hantam aku td,mem pn risau gak td asyik ckp "lps ke tak lps kete abg nie" hee..hee.alhamdulillah sayur je trek genting tue wira aku bg..cuaca kat genting arinie x brape sejuk sgt waktu kitaorg sampai td,b'peluh gak la aku menapak nk msk kat theme park dia. X byk perubahan kat sane,tp xpela at least ank aku dpt rasekn suasana yg br kat sane,bkn main riang lg dia td,siap jerit2 waktu msk kat theme park.

Lepak sane dlm 4 jam pastu kiteorg grk trn blk sbb ilham dh mula menunjukkn cr2 kebosanan,ikutkn ati x puas lg aku nk m'telaah game kat ats tue td.xpe2,ilham dh bsr skt sok aku repeat lg.selamat sampai kat umah td dlm kul 6 ptg..alhamdulillah selamat pegi dan balik.

No comments :

Post a Comment